sarafina.reismee.nl

Thailand - Ko Phangan

Mijn haar toen het nog lang was...

Reacties

Reacties

dora

wauw wat `n stuk!!! Het lijkt wel of je af gevallen bent...is dat zo??
Je ziet er goed uit!!
Dora

maria

Is er ook een foto met kort haar ? Tegen de tijd dat je thuis komt is je haar w.s. weer zo lang.....hoe dan ook , je bent een prachtig mens !

Sara

Door: nee ik hou mijn buik in hahahah. Nouja voor de kerst was ik 5 kilo lichter dan in oktober, nu nog maar 3...:p

Maria: ja zal even foto laten maken! xx

Bart

Hahaha, ik dacht dat ik op een andere reismee blog was! Herkende je foto niet met al dat blonde haar...

brull.annemie@gmail.com

Hoi Sara heb vandaag je reis verslag gelezen. Jij boft maar dat je zo'n mooie reis kunt maken, geniet er maar van wij zullen met veel plezier je reis blijven volgen. Annemie en Marcel Brull.

dora

Nu ik nog eens naar die foto kijk, snap ik helemaal waarom die reuze-hagedis achter je aan ging!!!!! Dat laat je toch niet zo lopen??!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!