sarafina.reismee.nl

Afscheid nemen en... op naar Oostenrijk!

Hallo!

Vandaag met Maria van Nederland naar Ramsau, Zillertal gereden. Totaal geen file gehad en elkaar afgewisseld tijdens de rit dus we hebben er maar 9 uur over gedaan. En... er ligt hier volop sneeuw, alle talabfahrten zijn open!! Na aankomst naar Mayrhofen gegaan, daar koffie gedronken en toen (tradititoneel) bij Neue Post uit eten geweest waar ik (traditioneel) Gemischtes vom Grill heb genomen, en Maria (traditioneel) Zwiebelrostbraten. Daarna weer naar Rosemarie: we liggen nu al in bed (21:30) want we zijn allebei kapot. Niet zo gek, want heb niet echt veel geslapen de afgelopen 48 uur. Vrijdag huisfeest gehad, was echt weer super leuk!! Er waren deze keer rond de 100 man, bijna iedereen was echt (gruwelijk) mooi aangekleed/opgemaakt en ook de fusie/de rest van het huis zag er super mooi uit. Sanne en Renée zijn blijven slapen (paar uurtjes dan) en de volgende ochtend zijn we in de stad gaan lunchen (Maria, Cees en Door kwamen ook). Daarna mijn kamer opgeruimd en schoongemaakt en toen kwamen Merit, Marion, Willemijn, Eliane, Ivo, Dorus (en Simone, Janneke was ziek helaas) me uit zwaaien, samen met mijn huisgenoten die nog thuis waren (arme Marit haha). Moet toegeven dat ik ook een traantje moest weg pinken bij zo'n lief afscheid van al die lieve mensen om me heen....

Toen met Sanne, Renée en Maria naar huis gereden en met z'n 5-en -Bart en Suus kwamen ook nog afscheid nemen- gegeten. Eén belachelijk grote én veeeels te zware hutkoffer -oh, materialisme- later zat ik in de auto naar -heujjjj- Tirol. Ben heel erg benieuwd wat de komende 5,1/2 maand voor me in petto hebben! Ik heb er in ieder geval super veel zin in!

Wordt vervolgd!

Reacties

Reacties

Mirjam

Wat leuk dat je weer een weblog bijhoudt. Ik blijf je volgen! Veel plezier met je nieuwe avontuur.
Liefs Mirjam

Sara

Hoi Mirjam!
Wat leuk dat je me weer volgt! Heel erg bedankt, dat komt wel goed hoop ik! ;)
Liefs Sara

Annemie Brull

Hoi Sara, Heb vandaag pas mijn mail nagekeken. Leuk dat we je weer via de mail kunnen volgen. We wensen je heel veel plezier en succes. marcel en annemie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!