sarafina.reismee.nl

Thailand - Ko Phangan

Films kijken op 1e kerstdag

Reacties

Reacties

linde-lobke

hahaha, jullie hebben slippers aan! nice

maria

Ik zie hier (nog) geen ontstoken teen ...?

Denise

Hi lieve Sarafina, de mama's zijn zo druk met het verzorgen van Tim dat lezen en internetten er niet echt van komt..Lees net je verhaal over Thailand en de eilanden; heerlijk! Zo herkenbaar en ook zoveel zin om ooit weer eens terug te gaan. Wij eten nog dagelijks met stokjes ooit in Bangkok gekocht zo'n 100 jaar geleden. En Thais is nog steeds favoriet op het menu. Maarrrrrrr....wacht maar tot je Indonesie gaat ontdekken; wauw en jammie! Gaaf dat je dit met je pa gaat doen...gelukkig is een sateetje niet zo duur voor je oude pa haha. Het was heerlijk om Maria bij ons te zien en Tim is al dol op haar. We kregen een prachtig boek over een gelukkige olifant en gratis wereldreisverhalen. Geniet nog maar! Hier waaien de dakpannen van het dak en is het een vies wintertje. Wij gaan nu al naar bed....zo lekker vroeg. Morgen gezellig bij Mirjam en Andre op de bank hangen en kletsen. Kus van je oude juffie hihi x

jos voor denise!!!

Wat heet oud? Wie gaat hoe laat naar bed? Trouwens van de nachtrust daar kan ik je over bijpraten, dat gaat voorlopig niet over, erger dat neemt alleen maar toe. Een kind opvoeden is topsport, je kind gaat er steeds beter uit zien en jij...., ach wacht maar af. Trouwens ik hoef bijna niets te betalen mijn dochter zorgt gedurende Indonesie goed voor mij!!! Ik zal af en toe een fototje op deze site zitten speciaal voor jou, de groeten aan je binkie en dat ie zijn werk maar doet.

Jos en Maria

Heee Saar, een groet uit Boedapest xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!