sarafina.reismee.nl

Mt. Fansipan

Hallo,

We zijn in dit moment in Sapa, (een erg toeristisch dorpje) dat 1500 m op een prachtige plek in ''The Valley of the Heavens'' ligt. Onze hotelkamer kijkt uit over Mt. Fansipan, met zn 3143 meter de hoogste berg van Indochina. De top kan je echter maar af en toe zien: er stromen enorme wolkenpartijen door het dal heen. Zo heeft het gisteravond ook even geregend en was het toch nog behoorlijk koud hier. Maria en ik vroegen ons af of je hier in misschien in sommige maanden ook kan skiën: gaan we toch nog op wintersport!! Haha nee hoor, we gaan zo weer een trek lopen (hebben we gisteren ook gedaan), was toen al heel mooi dus belooft weer veel goeds.

X

Reacties

Reacties

mirjam

Mt Fansipan.......Klinkt als een exotische bloem! Ben erg benieuwd naar de foto's die bij jullie verhaal horen....het moet prachtig zijn! Jos heeft gisteren je trommel gebracht. Sam en Tijn stonden meteen samen te trommelen en 's avonds heeft Floortje een voorstelling gegeven. Andre wil er graag oordopjes bij....
Ik heb alweer zin in jullie volgende verhaal!
Liefs

Oma Ellie

Een groet uit Eygelshoven! Ik begrijp dat jullie de reis van je leven maken, nou zet hem op, veel plezier en ik zal er nog een paar kaarsen tegenaan gooien. De groeten en dikke knuffel van oma en Antonius die altijd met jullie meereist.

Hetty

Via jos kan ik alles volgen begrijp dat jullie het goed naar je zin hebt veel reisplezier verder Hetty

Bart

Leuk om jullie verhalen te lezen! Hier gaat ook alles goed, inmiddels al mijn toetsen gehad en maandag krijg ik als het goed is de uitslag. Nu moet ik alleen nog 11 november een verslag inleveren en dan ben ik weer klaar voor deze periode! Op dit moment ben ik mijn vader gezelschap aan het houden (heb hem wat water gegeven en nou bloeit hij alweer op) en morgen heb ik een verjaardag van Gijs (21 diner). Volgende week van maandag tot en met vrijdag 5 dagen aan de costa del sol... Subtropische temperaturen hier, maar loop wel continu met mijn Russische muts rond (beetje vooruitlopen op de mode). Keep me informed! Liefs, Mr. FancyPants

naomi en anne-li

Heey Saartje,

Wow, wat maak jij een mooie reis. Wij zijn heel erg jaloers :) Heel erg leuk om dit allemaal te lezen. Naomi gaat je vanaf nu ook volgen. Heel veel plezier nog.

liefs Naomi en Anne-Li

dora

Hallo Meisjes (kan dat? of moet ik me alleen richten tot jou Saar?) Wat `n verhalen!!! Jullie zitten echt in `n totaal andere wereld!! Ik zie jullie hier nog staan schuren en nu zijn jullie aan het trekken genieten en reizen! Geweldig! Vandaag die mooie boottocht...ik blijf benieuwd,.....ook naar de foto`s......ach je kunt niet alles vastleggen op de plaat....dus doe rustig aan wat dat betreft! Jullie hebben trouwens wel `n druk progamma!! Kun je het allemaal wel bolwerken?? Let wel: "het is geen aan genomen werk"neem ook de rust!!! Dora

Ton

Hiep Hiep Hoera, Ria 57 jaar. van harte gefeliciteerg met je verjaardag, en een fijne dag. we zullen er hier een borrel opdrinken.gr. Ton en Regien.

dora

Lang zal ze leven!!! Het doet me denken aan onze reis ....toen ma-Ria ook jarig was en zij `n ontbijtje kreeg in haar tentjen Nu zit je in de boot en de druipsteengrotten....ook niet onaardig...lijkt me!
Ondertussen ben ik hier in m`n huis bezig om de lekkageplekken in het plafond te bewerken...iets waar jullie nu even helemaal niet mee bezig zijn!! Genietze!! Dora

jos

ja zweten is goed voor je!!!!
Heb je al wat leuke propaganda spullen gekocht?
Kus

dora

Hoe bedoel je Jos....is dit aan mij gericht....gaan wij hier op hun site `n eigen leven leiden?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!