sarafina.reismee.nl

Angkor What?

Angkor, een enorm gebied met tientallen tot honderden enorme tempelcomplexen met als kroonjuwelen Angkor Wat, het grootste tempelcomplex ter wereld, en de stad Angkor Thom, zijn echt onwaarschijnlijk mooi en indrukwekkend.

De ene tempel nog mooier dan de andere, die allemaal rechtstreeks van de set van Indiana Jones of in ieder geval Jungle Book lijken te komen. Enorme bomen die enorme stenen muren verpletteren alsof ze van piepschuim zijn, de zonsondergang vanaf de tempel Pre Rup, de rust en vrede in en rond de oude Boeddistische universiteit Preah Khan... Ik kan wel doorgaan over hoe en wat, maar ik geloof dat je het gewoon zelf gezien moet hebben om het te kunnen begrijpen! (Zelfs de foto's brengen de boodschap nog niet helemaal over geloof ik...maar ik zal Bart vragen of hij er een paar wil uploaden als Maria weer thuis i)

Een kleine tip: ga zelf, want er spijt van hebben bestaat niet!

Reacties

Reacties

Mirjam

Wat een andere wereld he? Kun je je voorstellen dat hier twee keer per week schoentjes voor de verwarming staan er hier pieten over straat lopen en alle winkels extra open zijn om al die schoenen gevuld te krijgen terwijl jij op een andere plek in de zon op je blote voeten een andere cultuur aanschouwt? Bijzonder...... Geniet nog even met Maria en succes straks als je alleen verder gaat met je grote avontuur....
Liefs!!

Tim Jens Reuser

Hallo lieve Sara en Maria, heel veel tips blijven opschrijven hoor dan kan ik straks ook op reis! Nu maak ik de mooiste reis van mijn leven: lekker thuis bij mijn mama's in Baarn...kusjes van Tim (geboren 22-11-11)

Katja

De mama's van Tim wil ik op deze wijze feliciteren! En Tim: dat je maar een mooie gezonde wereldburger mag worden, met een prachtige toekomst!
En nu Saar, na al dat moois nu nog even genieten van een vacantie in de reis? Effe relexen! Het ultieme Goa gevoel! Een herfst storm raast nu over Nederland, de kachel staat hoog, mijn schoen is gevuld vannacht met een letter! (Yes, hij bestaat!) kortom we hebben het ultieme sint, bijna kerst gevoel Veel liefs voor jullie allebei een dikke knuffel katja en familie

Ton en Regien.

Nog een fijne week samen.vanmiddag nog even Fenno,s verjaardag gevierd met Petra, Arjan En De Kinderen.altijd weer fijn mat z,n allen bij elkaar.
dikke kus van ons allemaal.
p.s met oma gaat het fantastisch,
gr. de Boltinies

Jos & Bart

Hoo lieve Saar, wat weer een mooi verhaal misschien moet ik toch maar eens snel komen kijken, heb het idee dat ik heeeel veel mis zit samen met Bart in Londen ook mooi maar minder spectaculeer. Weer veel reisplezier dikke kussen ook van Bart en jossie, uiteraard.

Sarafina

Welkom op deze supermooie wereld Timmetje! Feliciteer je je ongetwijfeld supertrotse moeders voor me?

Jammer genoeg maakt onze Sint geen gebruik van FedEx of een ander postbezorgingssysteem, denk ik....er is in ieder geval geen letter in MIJN slipper gestopt....:( Nouja iedereen in ieder geval een hele fijne Sinterklaas gewenst!

Mooi dat het zo goed gaat met Oma! En Fenno: alsnog gefeliciteerd!

Oh, Bart en Jos: MIND THE GAP!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!