sarafina.reismee.nl

Ko Bob Marley....eh, Ko Chang dus

Zozozo dat is alweer een tijdje geleeeden hoor!

Je moet mijn verhaal van gisteren maar even beschouwen alsof het een week geleden geschreven is, want eigenlijk zit ik alweer een hele week op het eiland Ko Chang in Thailand en vertrekken we morgen naar Bangkok!

Deze afgelopen week was echt super super super relaxt en ZO lekker bruin geworden...maar wat moesten we ook anders? Lekker in het hangmatje bij de zee met een boek, als je dat zat was slenterde je naar het zwembad om daar wat baantjes te trekken en vervolgens weer te zonnen, of in de jacuzzi verder te lezen of anders een lekkere massage nemen...of gewoon wat rondslenteren in Bailan (het dorpje waar we zitten)...jajaja wat heb ik een zwaar leven zeg!

Nee maar het was oprecht heerlijk om na 4 weken dag na dag een vol programma te hebben, dingen te willen zien en te moeten reizen, heerlijk om eens even lekker helemaal niets te doen. We hebben een dag een snorkeltour gedaan, die bracht ons echt naar paradijselijke eilandjes met supermooi koraal (mijn kleine teen bijna afgesneden aan een vlijmscherm stuk, maar ik loop, ik leef!) en een paar hele grappige onderwaterfoto's gemaakt...die volgen nog.

Verder is de bevolking van dit eiland wel ubercool; het zijn allemaal een soort kruising tussen Bob Marley en een surferdude. We gaan nu uit eten bij het lokale restaurantje waar elke avond een hele bunch dudes met dreadlocks op gitaren lopen te jammen en
Bob Marley songs lopen te declameren. Echt super gezellig en lachen. Het eiland zelf lijkt een beetje op Chersonissos gone bad, maar het strand/plaatsje waar wij zitten Bailan en het plaatsje naast ons, Lonely Beach, zijn super relaxed, de backpackersscene is hier nog heel orgineel.

Hoe dan ook: morgen Bangkok!

Reacties

Reacties

cees

Tjongejongejonge...wat vervelend allemaal...
Heerlijk om alles te lezen .Ik zie het voor me en geniet nog even na van de keren dat ik in soortgelijke omstandigheden verkeerde....
Zo'n week is ook super voor het been van Maria, hoe staat het er trouwens mee..?
Via deze weg groet ik ook Jos en Bart in Engeland..!!!

Kim

Jajajaja, hier ben ik weer even snel in m'n pauze :D
Wat heeeeeerlijk zeg!! Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel aan vakantie toe ben. Merk dat m'n lichaam erg moe begint te worden en sowieso in m'n klas veel ziek/zwak/misselijk/blessure etc. Afgelopen vrijdag kwam Renee gezellig bij me filmpje kijken en heb ik dr avonturen van Spanje gehoord!! En zaterdagochtend Karrie terug gekomen en 's avonds met haar en Lin en Sanne bijgekletst!! En nu deze weken nog even zien te doorstaan, want m'n tentamens komen er aan!! Heel spannend allemaal, maar ja.. Daarna wel lekker een verdiende kerstvakantie!!!

Als ik het zo allemaal lees ben je nog steeds heeeeerlijk aan het genieten, ontspannen, ontdekken. Té Chill :D

Groetjes aan Maria!
Xxxxxx

dora

Jeetje...als ik het zo hoor wil ik het ook meemaken!!!
Morgen is je broer jarig ...die gaat zo nog naar London met z`n vader....wat `n wereldreizigers...die fam.Boermans!! Heerlijk! geniet ervan....Maria komt al bijna teruig en dan ga jij alleen verder...hoe is dat voor jou????

Doortje

linde-lobke

jaloers...

Katja

Dit klinkt heerlijk sub-tropisch allemaal, iets wat hier ver te zoeken is! Ik zeg: Genieten.....................!
Voor mijn gevoel is de tijd om gevlogen, voor jullie al helemaal........denk ik. Nou saar, na bangkok, blijf je nog lekker................en heb je nog een hele mooie tijd te gaan. ik zeg: Genieten'..................! En tot gauw Ria, ben benieuwd naar jou verhalen straks. liefs Katja en fam.

Jossie

Ga zo door Rasta! Met dat tempo en levenswijze kom je een eind, dat zie je wel! Zet je je moedertje wel weer netjes op het vliegtuig zodat ik weer van haar genieten kan? Tot het volgende bericht, dikke kus jos p.s. Reageer nog even op mijn mail, doei

Minibart

Jos heb geen mail van jouw gekregen volgens mij hoor?? Jij moet mijn mail wel even lezen.....:( X

Lies

Vandaag alle verhalen weer eens gelezen, ben er stil van. Een wereld van verschil met de gang van zaken
hier. Zondag, 27-11 het Sinterklaasfeest gevierd in de Hofstee met Dennis, Kim, de kinderen , Haeije, Ina en oma Lies. het was een geweldig kinderfeest met de kado's hangt aan het plafond. Erg genoten. Voor jullie de laatste week samen, jullie zullen wel een traantje laten, want 4 weken zo met elkaar optrekken is wel heel bijzonder. Voor Maria fijn dat ze zaterdag Jos weer in de armen sluit en voor jou Sara wordt het nu spannend. Ga er lekker voor, Veelliefs, T.Lies xxx

jos

Sara, ik heb een mail gestuurd naar andere account, xx jos

Nel Kirchman

Hallo Saar en Maria!
Heb genoten van jullie reisverslagen, heerlijk om dat zo samen te beleven. Vooral Cambodja vond ik wel heftig hoor. Je weet het uit de krant maar het zo beleven is wel wat anders. Gelukkig zijn er veel fijne belevenissen, ik hoop er iets van te horen tzt. Maria, jouw tijd zit er bijna op nu, hoe voelt dat ? Dubbel he? Sara ik wens je nog een heel fijne tijd, ik zal je volgen en hoop dat het een onvergetelijke reis zal worden!
Liefs voor jullie beiden
Nel

Jos, Ingrid en de kids

Hey genieters, wat een indrukwekkende verhalen lezen wij toch elke keer weer. Wij proberen ons er elke keer wat bij voor te stellen, maar voor jullie is het prachtig om het te beleven. Ria voor jou wordt het extra genieten deze laatste daagjes samen met Saar, helaas aftellen. Een dikke knuffel van ons zessen. xxx

jossie

Ja eindelijk een foto uit Hanoi...! Jonge werd dat tijd zeg.
Go Sara Go, dikke kussen jossie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!