sarafina.reismee.nl

Back in Bangkok: alone...

Maria zit nu net een kwartiertje in het vliegtuig: ze komt morgen om half zes (Nederlandse tijd) weer thuis!!! Was behoorlijk moeilijk afscheid nemen, liet dan ook nog wel wat traantjes in het trammetje: zo'n stuk of 200 Thai zaten me alleen ongegeneerd aan te gapen....beetje ongemakkelijk. :p

Maria: het was GEWELDIG samen! Goede reis terug, spreek je snel weer! Liefs!

Zo, nu ga ik even douchen en dan zometeen Banglamphu (het gebied rond KhaoSanRd, het backpackersghetto) onveilig maken met mn nieuwe vrienden!

xoxo

Reacties

Reacties

Stephanie

Nu gaat je alleen avontuur beginnen!! Heel veel plezier

Mirjam

Bij afscheid horen tranen, zeker als je zoveel van van elkaar houdt!!!! Maar ik lees ook dat je Banglamphu onveilig gaat maken met je nieuwe vrienden.....dat betekent dat je niet helemaal alleen bent. Gelukkig maar, want anders is de overgang wel heel groot. Geniet van je avontuur Sara. Het leven is wat je er van maakt en jij maakt er iets moois van!!! Tot je volgende avontuur......
Liefs Mirjam

dora

We kijken naar Maria uit....en vangen haar wel op!
Wel heftig zo`n afscheid.....ook weer mooi!
Klinkt goed hoe je weer verder op pad gaat met jezelf samen met anderen begrijp ik!
Wat heerlijk!! Pak wat je pakken kan, dan geniet ik met je mee!
Dora

Ton

ja, nu gaat het grote avondtuur beginnen.
alleen op eigen benen .
maar jij gaat het zeker redden.je kunt volgend jaar wel mee doen met expositie Robbinson.
heel veel plezier .Ton en Regien.

Denise (je weet wel de ene mama van Tim)

Ik weet precies waar je zit! Ga heerlijk genieten en wat fijn dat je met je mams zo'n mooie tijd hebt gehad...Lekker filmpjes kijken en biertjes drinken en genieten van Bangkok. Dikke kus van Huize nr20 (wij komen niet verder dan thee en melk xx)
Jos: wat fijn dat je vrouw weer naar huis komt! Snel nog even alles schoonmaken en aan kant..haha kus d

Denise (je weet wel de ene mama van Tim)

Oja...pas wel goed op jezelf en luister altijd wat je gevoel je ingeeft (dus 30 euro voor een ritje naar de tempel is echt teveel hoor!) liefs

maria

Ja, het was fantastisch samen met jou. Nog veel fijner dan ik in mijn mooiste dromen droomde. Ik heb jouw brief in het vliegtuig gelezen en (ook nu ik dit typ) effe lekker zitten janken......De gozer naast me zit nu ook naar me te kijken...ik smile maar even naar hem....zit nu in Hongkong te wachten op de vlucht naar A'dam. (Hij vraagt hoe hij op de facebooksite moet komen....????weet ik veel.... daar had ik jou voor!)
Dank je wel he Saar voor die prachtige ontroerende brief, eigenlijk een gedicht....wat ben ik toch ontzettend blij met jou en trots op je !!!!
Ik had dus toch jouw bitterlemon in de tas en dus werd die er weer meteen uitgeflikkers bij de douane...weer 15 bath weggegooid. Ik heb nog dik 2 uur, dus ga ik nog effe shoppen. En als je Tim staks ziet geef je hem nog effe twee dikke zoenen van me !

Ingepinge

Lieve Saar,
Alleen kan je je voelen maar je bent nooit alleen als je om je heen kijkt. Wat is het toch leuk om al je verhalen te lezen. Maria weer thuis, op naar je volgende avontuur en dan kan je niet meer even overleggen met Marie. Maar zeker wel met medereizigers. Dat hoorde ik altijd van May (toen zij in Ghana was). Veel dikke sintzoenen van ons drieen.

Maria

Leuk dat je toch nog even met dat meisje (hoe heet ze?) in Bangkok de verjaardag van koning blijft vieren. Ik ben benieuwd of het ook zo een spectakel wordt ....door de vele versieringen verwacht ik wel een groots feest ......?
Ik ben al weer helemaal thuis...naar de tandarts geweest (toch geen gaatje) sinterklaasfeest bij oma gister en vandaag met Bart en Eva. Voor jou is er ook een pakje en dat krijg je als je weer thuis bent. En goeie reis morgen en tot snel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!